Powered By Blogger

Sabtu, 19 Januari 2013

habis sudahhh.......

hari ni...InshaaAllah...tamat la sudah pencarian ilmu ku di UNIMAS,Sarawak....macam-macam perasaan dan peristimewa yang aku tak akan lupa sepanjang aku bergelar mahasisiwi UNIMAS..banyak ilmu yang aku dapat daripada lecterur-lecterur di sini...dan InshaaAllah juga padan bulan 10 ni...aku akan berkonvo dengan kawan-kawan yang lain....tak sabarnya...
dan hari jugak sekali lagi aku akan memijak tempat kelahiranku yang tercipta walaupun hati ni sedihnya sebenarnya nak tinggal bumi sarawak...apa-apa pun....walaupun aku dah tak study kat unimas namun aku tetap akan datang untuk melepaskan kerinduan ku di sini......pada kawan-kawan ku yang lain selamat meneruskan perjuangan kalian...aku doakan yang terbaik...aku harap kita akan bejumpa lagi jika ada rezeki....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan