Powered By Blogger

Jumaat, 11 Januari 2013

birthday aku yang tak berapa nak best

Alhamdulillah...hari ni birthday aku yangke 25...malas aku nak tipu umur aku...in reality nya memang itu lah...birthday kalini patutnya kau memang happy seperti birthday2 aku di tahun-tahun yang lepas...tapi kali ni agak mencabar kesabaran aku...
aku tak kisah kalau "si dia" lambat wish birthday aku...tak wish pun tak pe...tapi yang menyedihkan aku..time sepatutnya dia buat aku gemira ada ke patut dia bukak rahsia yang selama ni dia tak bg tau aku...selma aku "couple" ngan dia boleh dia bg tau umur dia sebenarnya lebih muda daripada aku....kalau setakat jarak setahun atau dua tahun tu aku tak kisah...ni 5 tahun...bermakna umur dia sekarang 20...selama ni dia bg tau aku umur dia 26 tahun so,tua 2 tahun daripada aku....aku rupa-rupanya ditipu...alasannya dia tak nak kehilangan aku...so,sekarang pe bezanya kan.....pada mulanya dia agak berat hati nak bagi tahu aku...bila aku paksa dia bgtau..pun masih jugak dia berat hati...lastly aku malas nak paksa..tapi dia sendiri jugak yang luahkan....bila dia bagi tahu umur dia yang sebenar...memang terhenti sekejap dunia aku...lama jugak dia tipu aku...aku boleh terima kalau setakat dia sekolah pmr pun tak lepas,aku boleh terima kalau dia tak kaya...kenapa dia tak bagi tau aku awal2...sebenarnya aku amat menitik beratkan faktor umur dalam perhubungan....*sigh*
ok la...benda dah jadi kan...aku tak kisahkalau nak ikutkan aku tak boleh nak terima...tapi macam mana dengan mak aku...dia dah tipu mak aku sekali...terpulang la samaada mak aku nak terima atau tak...nasib kau lah....kepala otak pun dah sakit...memang tak boleh nak pikir apa...biarlah takdir Allah yang menentukan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan