Powered By Blogger

Sabtu, 29 September 2012

Aku dengan kegeraman hati

Post: Aku yang syok sendiri"siapa suruh tak signout blog sendiri"


wahhhhh!sesuka-suka hati kau je nak update blog aku...salahnya aku tak signout blog aku sendiri....tambah lah aku tensyen dengan aku sendiri....tapi bila baca balik update yang entah siapa punye malaun yang update kan tu terasa kelakar la pulak...hehehehe...tapi nasib baik leh padam kan...sape la manusia yang baik hati tu ...aku tau la dah lama aku tak update blog aku yang lagi satu tu...malu aku.....
apa2 pun kali ini aku mesti berhati-hati supaya AKU SIGNOUT BLOG AKU LEPAS UPDATE...hehehehehe
adios

                                                                                                                                      Aleeya Aziz88

Tiada ulasan:

Catat Ulasan